Є.В. Анохін Сумський державний педагогічний
університет В.В. Чайка Сумський державний педагогічний університет Проблеми інтеграції дисциплін
природничо–математичного циклу в процесі спільної діяльності учнів та
студентів під час дослідницьких експедицій. Анотація. Ґрунтуючись на багаторічному досвіді проведення
науково-дослідницьких експедицій, автори статті висвітлюють проблеми
організації спільної пізнавальної діяльності учнів та студентів. Розглядаються
питання інтеграції знань з різноманітних дисциплін природничо-математичного
циклу за для ефективної дослідницької роботи, поєднання інтересів різновікової
групи учасників спільної експедиції, шляхи підвищення ролі практики у
навчально-виховному процесі Інтегративні курси,
різновікове об’єднання, інноваційні освітні технології, ноосфера,
інтелектуальний простір, предметне конструювання, шкала рівня науковості,
комплексність експедиції, принципи дидактики, емоційний клімат. |
КУРСОВА РОБОТА
|
Проект "Дом будущего" |
Проект "Маршрутка проводник" |
Проект "Электронный судья футбола" |
Проект "Летающий город" |
Проект "Меркурий" |
Проект "Космический комплекс городов между Луной и Землей" |
Проект "Научный катамаран НАУКАТ" |
Проект "Геостационарный спутник Земли" |